Poznaj pierwszą na świecie kolej górską z prawdziwego zdarzenia w Train Sim World 4! Prowadź maszyny przez kręte, wysoko położone trasy, przemierzając skaliste i zalesione tereny austriackich Alp. Pnij się po przełęczy Semmering i zjedź w dół w kierunku zabytkowej stacji Wiener Neustadt. Przejmij kontrolę nad kultowymi maszynami ÖBB podczas przygody na Semmeringbahn!