Rasai pengalaman gabungan laluan klasik utama yang unik dan menarik, pengangkutan berkelajuan tinggi, menaiki kuasa motif tercanggih di London dan Garden of England dalam Train Sim World 3: Southeastern Highspeed –kini termasuk Ashford International dan Dartford!