Train Sim World 3: Southeastern High Speed ile Londra ve Garden of England'da klasik ana hat işletimi ve heyecan verici yüksek hızlı yolcu taşımacılığının benzersiz ve heyecan verici karışımını deneyimle. Şimdi Ashford International ve Dartford da dahil!