Rejs tilbage til havet og sus langs kystvejen med Rivet Games' Southern BR Class 171 & BR Class 377/3, der byder på ny trafik og nye udfordringer i de historiske kystbyer Brighton og Eastbourne med både diesel- og elektrisk trækkraft!
Class 170-familien har i de seneste årtier været en genkendelig del af den britiske regional- og langdistancetrafik. Mens den hovedsageligt er at finde nord for Themsen, bruger Southern også den afledte Class 171 DMU på de sidste par ikke-elektrificerede linjer på deres netværk.
I Train Sim World 6 træder du ind i kabinen på Class 171 og suser over East Coastway Remastered med en helt ny køreplan. Genoplev Southerns sidste dage med dieseldrift til Brighton, inden de blev reduceret til Eastbourne. East Coastway-ruten har sit fulde trafikmønster tilgængeligt for første gang, inklusive forbindelser mellem Lewes og Eastbourne.
Rivet Games' Class 171 indeholder både underklasserne 171/7 og 171/8 og afviger fra 170'erne med tilføjelsen af en Dellner-kobling, der blev brugt til sammenkobling med Class 377 i nødsituationer, og naturligvis Southerns bemaling og interiør. Der er også en anden variant af selve 377'eren, den 3-vogns 377/3, med originale forlygter i Adtranz-stil, hvilket tilføjer ekstra variation til stoppene i Seaford.