Wybierz się na wycieczkę nad morze i pędź po odnowionej trasie Coastway za sterami Southern BR Class 171 oraz BR Class 377/3 od Rivet Games. Modele te wprowadzają nowy ruch i wyzwania do historycznych nadmorskich miast Brighton i Eastbourne, oferując napęd zarówno spalinowy, jak i elektryczny!
Pociągi typu Class 170 od dekad stanowią nieodłączny element brytyjskich połączeń regionalnych i dalekobieżnych. Choć pociągi te kursują głównie na północ od Tamizy, przewoźnik Southern wykorzystuje również jednostki spalinowe Class 171 DMU na ostatnich nieelektryfikowanych liniach swojej sieci.
W grze Train Sim World wejdź do kabiny pociągu Class 171 i pędź przez East Coastway Remastered według zupełnie nowego rozkładu jazdy. Powróć do ostatnich dni kursowania spalinowych pociągów Southern do Brighton, zanim ich trasę skrócono do Eastbourne. Po raz pierwszy dostępny jest pełny rozkład jazdy dla trasy East Coastway, obejmujący połączenia między Lewes a Eastbourne.
Model Class 171 od Rivet Games obejmuje podklasy 171/7 oraz 171/8. Od jednostek Class 170 różni się przede wszystkim zastosowaniem sprzęgu Dellnera (używanego do awaryjnego łączenia ze składami Class 377) oraz, co oczywiste, barwami i wnętrzem Southern. W grze znajdziesz również inny wariant jednostki 377 – trzyczłonowy model 377/3. Wyposażono go w oryginalne reflektory w stylu Adtranz, co wprowadza dodatkową różnorodność wśród pociągów osobowych obsługujących trasę do Seaford.