Selamat datang ke Belanda! Mulakan pengembaraan Eropah baharu dalam Train Sim World 5 dengan Spoorlijn Zwolle – Groningen. Jalankan perkhidmatan ekspres Nederlandse Spoorwegen dari kabin tinggi ICMm “Koploper” yang ikonik dan meluncur antara bandar komuter dengan SNG Sprinter yang moden. Negara baharu dan cabaran baharu menanti dengan laluan Belanda pertama kami!
Seiring berlalunya masa, laluan ini telah dinaik taraf secara berkala, terutamanya pada tahun 1970-an dengan pembinaan semula stesen dan elektrifikasi atas 1.5 kV, piawai bagi kereta api Belanda. Tahun 1970-an juga menyaksikan pengenalan NS Intercity Materieel yang terkenal, lebih dikenali sebagai Koploper. Sehingga November 2023, laluan melalui stesen Hoogeveen telah diperluas dan disusun semula bagi meningkatkan kelajuan perkhidmatan antara bandar.
Dalam Train Sim World 5, jadilah pemandu atau konduktor di atas perkhidmatan Nederlandse Spoorwegen. Berlatarkan zaman moden, luncur pergi balik dengan tren tempatan antara Zwolle dan Groningen menggunakan SNG Sprinter yang elegan, dan naiki kabin seperti dek penerbangan ICMm Koploper yang dimodenkan untuk tugasan antara bandar lebih pantas. Pelajari isyarat, papan tanda dan sistem baharu dalam laluan Belanda pertama TSW!