Hollanda'ya hoş geldin! Spoorlijn Zwolle - Groningen ile Train Sim World 5'te yepyeni bir Avrupa yolculuğuna çık. İkonik ICMm "Koploper"ın yükseltilmiş kabininden ekspres Nederlandse Spoorwegen hizmetlerini yürüt ve modern SNG Sprinter ile banliyö bölgeleri arasında mekik doku. İlk Hollanda rotamızda yeni bir ülke ve yeni mücadeleler seni bekliyor!
Zwolle-Groningen hattı 1860 Devlet Demiryolları İnşaat Yasası sayesinde döşendi. Bu yasa aynı zamanda, Hollanda'nın devlet işletmesindeki ilk üç ana demiryolu hattının döşenmesini ve önemli büyük kasabaların ve şehirlerin bağlanmasını sağladı. Zwolle-Meppel, A Hattı'nın bir parçası olarak inşa edilirken C Hattı Assen üzerinden Groningen'e doğru devam etmek üzere Meppel'de ayrıldı. Zwolle ve Groningen arasındaki bağlantı 1870'te tamamlandı.
Zaman geçtikçe güzergâh, özellikle 1970'lerde yeniden inşa edilen istasyonlar ve Hollanda demiryolları için standart olan 1,5 kV katener sistemi ile düzenli aralıklarla iyileştirildi. 70'li yıllar, daha yaygın olarak Koploper olarak bilinen ünlü NS Intercity Materieel'in sahneye çıkışına da şahit oldu. Kasım 2023 itibarıyla Hoogeveen istasyonundan geçen hat genişletildi ve şehirlerarası hizmetlerin hızını artırmak için yeniden düzenlendi.
Train Sim World 5'te Nederlandse Spoorwegen hizmetlerinde makinist veya kondüktör ol. Modern çağda geçen bu içerikte, şık SNG Sprinter ile Zwolle ve Groningen arasında banliyö trenlerinde mekik doku ve daha hızlı şehir içi görev için ICMm Koploper'ın kokpiti andıran modernleştirilmiş kabinine tırman. TSW'nin ilk Hollanda rotasında yeni sinyalleri, işaretleri ve sistemleri öğren!