Windsor Branch
Sediakan token tren anda dan sahut cabaran di Thames Valley dengan mengendalikan tidak kurang daripada 3 laluan iaitu laluan cabang Windsor, Marlow dan Henley – yang kini tiba di Train Sim World, dibawakan oleh Incredible Trains! Luaskan pengalaman Great Western anda dan jelajahi tiga laluan ikonik menggunakan tren Networker Turbo.
Dahulunya dikendalikan oleh Metropolitan Railway, laluan cabang ke Windsor & Eton Central dibuka bagi menyediakan laluan penghubung ke bandar diraja yang ikonik itu. Walaupun cabang ini merupakan laluan yang terpendek antara ketiga-tiga cabang tersebut, laluannya yang bertingkat dan berliku, mengelilingi serta mendaki hingga ke Castle Hill, pintu masuk awam ke Windsor Castle, telah menjadikannya laluan yang sangat popular dan sibuk.
Laluan cabang Marlow bagi Great Western merupakan gabungan dua laluan bersejarah, iaitu Great Marlow Railway dan baki laluan Wycombe Railway. Walaupun pada asalnya dibina sebagai laluan penghubung antara laluan utama GWR dan Chiltern, kini landasan tersebut dipendekkan dan berakhir di Bourne End, sesuai dengan namanya. Dari situ, perkhidmatan bertukar kepada laluan ulang-alik yang menghubungkan Marlow, yang mesra dikenali sebagai Marlow Donkey.
Buat julung kalinya dalam Train Sim World, terokai 3 laluan cabang yang berbeza, bersejarah dan beroperasi secara bebas, digabungkan dalam satu pakej. Kendalikan setiap laluan sebagai pemandu atau konduktor GWR dengan GWR Class 165 yang serba boleh; berulang-alik sambil menikmati pemandangan Windsor Castle, kumpulkan token sepanjang perjalanan ke Marlow, atau teruskan perjalanan ke regata diraja di Henley, sambil menikmati pemandangan indah dan melintasi bahagian River Thames yang lebih sempit.
Gunakan Fast Travel untuk menerokai laluan-laluan cabang, atau Route Hop ke Great Western Express (dijual berasingan) untuk mengembara di laluan utama antara Slough, Maidenhead dan Twyford!