Incredible Trains imzasıyla Train Sim World'e gelen Windsor, Marlow ve Henley yan hatlarında seferler düzenle ve Thames Vadisi'nde birbirinden farklı üç demiryolu deneyimine atıl! Great Western deneyimini genişlet ve Networker Turbo trenleriyle bu ikonik üç hatta yolculuk et.
Bir dönem Metropolitan Railway tarafından işletilen Windsor & Eton Central hattı, kraliyet şehrine ulaşımı sağlamak amacıyla inşa edildi. Üç hat arasında en kısa olanı olmasına rağmen, yükseltilmiş raylarının kıvrılarak doğrudan Windsor Kalesi'nin halka açık girişi olan Castle Hill'e ulaşması sayesinde son derece popüler ve yoğun kullanılan bir güzergâh haline geldi.
Great Western'in Marlow Hattı, tarihi Great Marlow Demiryolu ile Wycombe Demiryolunun günümüze ulaşan bölümünün birleşiminden oluşur. İlk olarak GWR ile Chiltern ana hatlarını birbirine bağlamak amacıyla inşa edilen hat, günümüzde Bourne End istasyonunda son bulur. Buradan trenler yön değiştirerek Marlow seferini sürdürür. Bu kısa mekik seferi, halk arasında sevgiyle Marlow Donkey olarak anılır.
Regatta Hattı olarak da bilinen Henley yan hattı, büyük ölçüde Thames Nehri'ne yakınlığı sayesinde hayata geçirilmiştir. Nehir kıyısındaki yerleşimlerin yaygınlaşması da hattın inşa edilmesinde önemli rol oynamıştır. Ana hat zaten Twyford üzerinden geçtiği halde, bölge halkı doğrudan bir bağlantı talep etmiş ve bunun sonucunda bu yan hat inşa edilmiştir. Günümüzde neredeyse dümdüz uzanan bu hat, özellikle nehir kıyısındaki etkinlikler sırasında en yoğun dönemlerini yaşamaktadır.
Train Sim World tarihinde ilk kez, birbirinden bağımsız işletilen üç tarihi yan hattı tek bir pakette keşfet. Çok yönlü GWR Class 165 ile makinist veya bekçi olarak görev yap; Windsor Kalesi manzarası eşliğinde seferler düzenle, Marlow yolunda jetonları topla ya da Henley'nin ünlü kürek yarışlarına doğru yol al. Tüm bunları yaparken Thames Nehri'nin dar kesimlerinde ilerleyerek eşsiz manzaraların keyfini çıkar.
Yan hatları keşfetmek için Hızlı Seyahat (Fast Travel) özelliğini kullan veya Great Western Express'e (ayrı satılır) Hat Geçişi (Route Hop) yaparak Slough, Maidenhead ve Twyford arasındaki ana hatta yolculuk et!