Należący do rodziny Desiro City, Class 700/0 to rewolucyjny elektryczny zespół trakcyjny używany przez osoby dojeżdżające do pracy w Londynie i na południowym wschodzie, gwarantujący sieci Thameslink wydajność, wiele miejsc pasażerskich i możliwość częstych kursów.