Lean into yesteryear and experience the challenge of unique tilting diesel traction. Power out of Dresden, tackle steep gradients bordered by forest, and drive through the picturesque valleys of Saxony and beyond to Chemnitz with Train Sim World 2: Tharandter Rampe.