Rejs tilbage i tiden og oplev udfordringen med unikke dieseltog med krængeteknik. Kør med fuld kraft ud af Dresden, overvind stejle stigninger omgivet af skov og kør gennem de maleriske dale i Sachsen og videre til Chemnitz med Train Sim World 2: Tharandter Rampe.