Geçmişe yaslan ve yükselip alçalabilen benzersiz dizel trenin zorluklarını deneyimle. Train Sim World 2: Tharandter Rampe ile Dresden'den yola çık, ormanla çevrili dik yokuşlarla baş et ve Saksonya'nın büyüleyici vadilerinden geçerek Chemnitz'e ulaş.