Experience the joy of the festive season with Train Sim World 3: The Holiday Express - Runaway Elf; drive a model locomotive around a nostalgic 1980s living room and complete unique challenges before Christmas Morning arrives! Can you stop the mischievous Elf from ruining the big day?