Med Train Sim World 3: The Holiday Express - Runaway Elf kan du køre et modelokomotiv rundt i en nostalgisk stue fra 1980'erne og gennemføre unikke udfordringer, inden det er juleaften! Kan du forhindre drillenissen i at ødelægge den store dag?