Alami kegembiraan musim perayaan dengan Train Sim World 3: The Holiday Express - Runaway Elf; pandu lokomotif model melalui ruang tamu nostalgik tahun 1980-an dan selesaikan cabaran unik sebelum pagi Krismas tiba! Bolehkah anda menghentikan Elf nakal itu daripada merosakkan hari istimewa?