W Train Sim World 3: The Holiday Express – Runaway Elf spraw sobie przejażdżkę modelem lokomotywy po nostalgicznym salonie z lat 80. i weź udział w wyjątkowych wyzwaniach, zanim nadejdzie świąteczny poranek! Czy uda ci się powstrzymać psotnego elfa przed zrujnowaniem tego ważnego dnia?