Train Sim World 3: The Holiday Express - Runaway Elf ile 1980'lerin havasını yansıtan nostaljik bir oturma odasında model lokomotif sür ve Yılbaşı sabahından önce özel meydan okumaları tamamla! Yaramaz Elf'in bu özel günü mahvetmesini engelleyebilir misin?