Thomas'ın West Somerset Railway'deki ilk tam gününün ardından, doğum gününü kutlamak için hazırlıklar yapılıyor. Diesel ile birlikte çalış ve parti malzemeleriyle dolu The Troublesome Trucks'ı toplamaya git; acaba yine her zamanki numaralarını yapacaklar mı?
Özel bir hediye olarak, Thomas doğum günü için yeniden boyanmayı istedi! Orijinal Yeşil Renkli Görünümü, 70 numaralı ve beyaz çizgili detaylarıyla West Somerset Railway'de Thomas ile seyahat et. Annie & Clarabel ile yolcuları taşıyarak ve ihtiyacı olanlara yardım ederek gerçekten faydalı bir lokomotif ol.