All Aboard Studios'un ilk rotası Train Sim World 6: West Coast Main Line: Birmingham - Crewe ile Black Country'nin merkezinden geç ve West Midlands yolcularına hizmet ver! Modern yolcu seferlerinde çok yönlü ve çeşitli BR Class 350 EMU'nun makinist koltuğunda yolcu taşımacılığına başla.
West Coast Main Line, demiryolu çağının ilk yıllarında pek çok küçük şirketin katkısıyla kuruldu. Fakat hattın merkezi ve en eski bölümü Grand Junction Railway'e aitti. Dünyanın en eski uzun mesafe demiryollarından biri olan GJR, ünlü Liverpool ve Manchester hattını Birmingham'a bağlamak için tasarlandı. Seçtikleri rota Birmingham'dan başlayarak Wolverhampton üzerinden Stafford'a uzanıyor, ardından Crewe'a ulaşıyordu.
1837'deki açılışından sonra Dudley üzerinden geçen Stour Valley Hattı gibi eklemelerle birlikte hat, sanayileşen Black Country'nin gelişiminde stratejik bir rol oynadı ve yoğun bir trafik artışı yaşadı. Zaman içinde LNWR ve ardından LMS ile birleşmesiyle Britanya'nın en yoğun ana hattı WCML'nin önemli bir parçasına dönüştü.
Train Sim World 6'da, 2019 geçiş dönemi sırasında WCML'nin ünlü Birmingham - Crewe hattında yoğun banliyö seferlerinin makinisti ya da kondüktörü ol. Çeşitli renk ve tasarımlardaki Class 350'yi kontrol et, Birmingham'ın kuzeybatı banliyöleri ve Wolverhampton'daki istasyonlara uğra, Stafford'daki ek trafiğe katıldıktan sonra tarihi Crewe'a tam hız ilerle. Hız limitlerini zorla ve ayrı olarak sunulan Avanti West Coast Pendolino gibi ek içeriklerle WCML'yi bir yarış pistine dönüştür.