Oplev seværdighederne, lydene og stemningen fra 1980'ernes jernbanedrift med Just Trains' West Coast Main Line: Crewe - Preston i Train Sim World. Tag styringen over Storbritanniens ikoniske kultog fra kulmine til kraftværk – med fuld kraft, når forholdene tillader det – og sus gennem Warrington og Wigan på ekspreskørsler med passagertog.
West Coast Main Line blev bygget af mange mindre selskaber i jernbanens tidlige år. Efter at Grand Junction Railway nåede frem til Crewe fra Warrington, udbyggede North Union Railway linjen videre mod nord gennem Wigan og Preston.
I Train Sim World kan du opleve den travle trafik på West Coast Main Line i 1980'erne, mens du fører både gods- og passagertog. Kør kultransporter fra kulminerne i Bickershaw og Parkside til Fiddlers Ferry-kraftværket, eller sus gennem det nordvestlige England med elektrisk fremførte eksprestog.
Til din rådighed står BR Class 86/4, som kan trække både passager- og godstog. Som supplement kommer den alsidige Class 20/0 og Class 47/3, som begge er udstyret med lavhastighedskontrol. Med et bredt udvalg af klassiske bemalinger tager lokomotiverne sig godt ud, mens de trækker de helt nye HAA-vogne, opgraderede HEA-vogne og Mk2-vogne med aircondition.
Tag hul på en intens og varieret køreplan, der udnytter mange britiske udvidelser fra samme periode! (Lagdelt indhold er tilgængeligt separat). Tag turen til Preston – Carlisle for en længere rejse ad hovedlinjen, eller rejs gennem to epoker på den ca. 481 km lange strækning mellem London og Carlisle! (Andre WCML-ruter er tilgængeligt separat).