Nikmati pemandangan dan suasana era 1980-an dengan West Coast Main Line: Crewe - Preston oleh Just Trains dalam Train Sim World. Dari lombong ke stesen jana kuasa, pacu kereta api arang batu merry-go-round ikonik Britain pada kelajuan penuh - atau secara santai jika anda mahu dan lalui Warrington serta Wigan dalam perkhidmatan penumpang ekspres.
Dalam Train Sim World, kendalikan pelbagai kereta api campuran di salah satu seksyen paling sibuk West Coast Main Line pada era 1980-an. Bawa perkhidmatan Merry-Go-Round yang sarat dengan arang batu dari lombong Bickershaw dan Parkside ke Fiddlers Ferry Power Station, atau pandu kereta api ekspres elektrik merentasi Barat Laut England pada kelajuan tinggi.
Tersedia untuk anda ialah BR Class 86/4 yang mampu menarik tren penumpang dan tren kargo. Turut tersedia ialah Class 20/0 dan Class 47/3 yang lasak, kedua-duanya dilengkapi kawalan Kelajuan Rendah. Menampilkan pelbagai livery klasik, lokomotif-lokomotif ini akan tampil autentik ketika menarik gerabak hopper HAA baharu, gerabak hopper HEA yang dinaik taraf, serta koc Mk2 berhawa dingin.
Nikmati jadual perkhidmatan yang padat dengan pelbagai add-on UK era terdahulu yang disokong! (Kandungan berlapis yang tersedia secara berasingan). Teruskan perjalanan ke laluan Preston - Carlisle untuk pengalaman yang lebih panjang di laluan utama, atau rentasi dua era berbeza sepanjang 299 batu antara London dan Carlisle! (Laluan WCML lain tersedia secara berasingan).