Chłoń widoki i dźwięki lat 80. w dodatku Just Trains’ West Coast Main Line: Crewe – Preston. Od kopalni po elektrownię – daj czadu w kultowych brytyjskich pociągach do transportu węgla, a potem przemierzaj trasę przez Warrington i Wigan, obsługując ekspresowe pociągi pasażerskie.
Trasa West Coast Main Line została zbudowana przez wiele mniejszych firm w czasie, gdy kolej jeszcze była w powijakach. Po tym, jak odcinek Grand Junction Railway dotarł do Crewe z Warrington, linia North Union Railway została przedłużona na północ przez Wigan i Preston.
W Train Sim World podejmiesz pracę na ruchliwym odcinku West Coast Main Line z lat 80., prowadząc różnorodne pociągi pasażerskie i towarowe. Transportuj załadowane węglem wagony pomiędzy kopalniami Bickershaw i Parkside a elektrownią Fiddlers Ferry lub pędź przez północno-zachodnią Anglię na pokładzie ekspresów z napędem elektrycznym.
Do dyspozycji masz lokomotywę BR Class 86/4, zdolną do prowadzenia zarówno składów pasażerskich, jak i towarowych. Wsparciem dla niej są niezastąpione lokomotywy Class 20/0 oraz Class 47/3 – obie wyposażone w system kontroli niskiej prędkości. Dzięki bogactwu klasycznych barw cały tabor będzie prezentował się znakomicie podczas ciągnięcia zupełnie nowych wagonów samowyładowczych HAA, ulepszonych wagonów HEA oraz klimatyzowanych wagonów pasażerskich Mk2.
Podróżuj w ramach intensywnego i urozmaiconego rozkładu jazdy, który czerpie z wielu przeszłych dodatków z brytyjskimi trasami! (Rozkłady symultaniczne dostępne osobno). Przeskocz na trasę Preston – Carlisle, aby przedłużyć swoją podróż wzdłuż głównej linii, albo przemierz dwie różne epoki na liczącym 480 kilometrów odcinku między Londynem a Carlisle! (Inne trasy WCML dostępne osobno).