Train Sim World'de Just Trains'in West Coast Main Line: Crewe - Preston rotasıyla 1980'lerin demiryollarının manzaralarını ve seslerini deneyimle. Britanya'nın ring seferi yapan ünlü kömür trenleriyle madenden enerji santraline uzanan hatta tam gaz ya da yavaş tempoda ilerle. Ayrıca ekspres yolcu seferlerinde Warrington ve Wigan hatlarında yol al.
West Coast Main Line, demiryolu çağının ilk yıllarında faaliyet gösteren çok sayıda küçük şirketin katkısıyla inşa edildi. Grand Junction Railway'in Warrington'dan Crewe'ye ulaşmasının ardından North Union Railway hattı, Wigan ve Preston üzerinden kuzeye doğru uzatıldı.
Train Sim World'de 1980'lerin yoğun West Coast Main Line hattında çeşitli yük ve yolcu trenlerinde görev al. Ring seferi yapan kömür yüklü trenleri Bickershaw ve Parkside madenlerinden Fiddlers Ferry Enerji Santrali'ne götür ya da elektrikli ekspres trenlerle Kuzeybatı İngiltere'nin hatlarında tam gaz ilerle.
Hem yolcu hem de yük seferlerinde kullanılan BR Class 86/4'ü deneyimle. Class 20/0 ve Class 47/3 de filoya katılıyor, üstelik her ikisi de Düşük Hız kontrolüne sahip. Çeşitli klasik kaplamalara sahip lokomotifler yeni HAA vagonları, geliştirilmiş HEA vagonları ve klimalı Mk2 yolcu vagonlarıyla dönemin atmosferini eksiksiz yansıtıyor.
Eski dönem Birleşik Krallık eklentileriyle zenginleşen yoğun ve kapsamlı zaman çizelgesini keşfet! (Katmanlı içerikler ayrı olarak mevcuttur.) Preston - Carlisle rotasına geçiş yaparak ana hattaki yolculuğunu uzat ya da iki farklı dönemi birleştirerek Londra ile Carlisle arasındaki 481 km'lik (299 mil) hatta seyahat et! (Diğer WCML rotaları ayrı olarak mevcuttur.)