Travl pendlertrafik udfolder sig langs den travle firsporede West Coast Main Line i Train Sim World 5. Sus gennem det komplekse layout på London Euston ombord på Class 350, og begiv dig ud på en rejse tværs over det nordvestlige hjørne af hovedstaden til Milton Keynes.
Storbritanniens mest travle intercity-jernbane, WCML, strækker sig nordpå fra det brutalistiske knudepunkt Euston og har over 30 millioner passagerer med om året. Denne store hovedlinje accelererer gennem de tætte bydele Camden og Brent og kører ved fuld kapacitet døgnet rundt – med hurtige og langsomme spor, der tilbyder lokale og længere pendlermål.
Bliv lokomotivfører eller konduktør ombord på den populære Class 350/1, og få travlt på de mange rutemønstre mellem Euston og Milton Keynes. Følg med i handlingen med Southern Class 377/2, der med sin strømaftager er klar til ture nord for Themsen. Påtag dig tungt godsarbejde med Class 66.