Aksi komuter meriah di sepanjang West Coast Main Line 4-laluan yang sibuk dalam Train Sim World 5. Luncur melalui susun atur kompleks London Euston dengan Class 350 dan bergerak merentasi sudut Barat Laut ibu kota ke Milton Keynes.
Landasan antara bandar paling sibuk di Britain, WCML, membentang ke utara dari pusat brutalis Euston dan menampung lebih 30 juta penumpang setahun. Meluncur laju melalui kawasan perbandaran padat Camden dan Brent, landasan utama gergasi ini beroperasi pada kapasiti penuh sepanjang hari, dengan laluan laju dan perlahan yang menyediakan destinasi komuter tempatan dan jarak jauh.
Jadilah pemandu atau konduktor di atas Class 350/1 yang popular, dan sibukkan diri dengan pelbagai corak perkhidmatan antara Euston dan Milton Keynes. Ikuti aksi bersama Southern Class 377/2, lengkap dengan pantograf untuk tugasan di utara Sungai Thames. Ambil alih tugasan kargo berat dengan Class 66.