Pomóż ludziom dojechać do pracy w Train Sim World 5 na tętniącej życiem 4-torowej trasie West Coast Main Line. Pędź przez zawiłe torowiska Londynu Euston na pokładzie Class 350 i wyrusz przez północno-zachodni kraniec stolicy aż do Milton Keynes.
Najbardziej ruchliwa, międzymiastowa sieć kolejowa w Wielkiej Brytanii to WCML, która rozciąga się na północ od brutalistycznego centrum Euston i każdego roku przewozi ponad 30 milionów pasażerów. Biegnąca przez gęsto zaludnione dzielnice Camden i Brent rozległa linia główna działa z pełną wydajnością przez cały dzień. Posiada szybkie i wolne linie, które gwarantują połączenia lokalne i dalekobieżne.
Zostań maszynistą lub konduktorem w popularnej lokomotywie Class 350/1 i operuj na wielu trasach między Euston a Milton Keynes. Poczuj akcję z pociągiem Southern Class 377/2, wyposażonym jak należy w pantograf, wypełniając kolejową służbę na północ od Tamizy. Podejmij się ciężkich przewozów towarowych z lokomotywą Class 66.