West Coast Main Line, demir yolu çağının ilk yıllarında birçok küçük şirket tarafından inşa edildi. Birmingham üzerinden geçmeyen bir güzergah oluşturma planları, Trent Valley Hattı'nın 1847'de açılmasıyla hayata geçti ve Rugby, Lichfield ile Stafford üzerinden Londra'dan İngiltere'nin kuzeyine daha doğrudan bir rota sağladı.
Train Sim World'ün bugüne kadarki en uzun Birleşik Krallık rotasını keşfet. Avanti West Coast BR Class 807 "Evero" dahil Britanya demir yolu ağının en modern trenlerinden bazılarıyla Milton Keynes ve Crewe arasında toplam 174 kilometrelik (108 mil) bir yolculuğa çık.
Avanti West Coast'un "Evero"su, filonun en son yeniliği olarak öne çıkıyor. Dış tasarımı tanıdık olsa da çok daha ergonomik bir iç mekân, geliştirilmiş bir kabin, optimize edilmiş mutfak alanı ve rahat bir birinci mevki bölümü sunuyor. Trenin geri kalanıysa WCML'de uzun süredir beklenen kapasite artışına öncelik verecek şekilde tasarlandı.
Class 350/4 de bu hatta hizmet veriyor. Warwickshire ve Staffordshire'daki tüm yerel istasyonlarda durarak Stafford'a ulaş ve burada ana hat trafiğine dahil ol. Ardından hızını artır ve tarihi Crewe'a doğru tam gaz ilerle.