Train Sim World 6: West Coast Main Line: Preston - Carlisle
Fra Just Trains: dyk ned i de nostalgiske 1980'ere og kør den mest maleriske sektion af den berømte West Coast Main Line i Train Sim World 5. Der venter over 90 betagende og stemningsfulde miles fra Preston til Carlisle ombord på en klassisk britisk lokomotiv med elektrisk vekselstrømstrækkraft. Stig på InterCity- og bumlende fragtruter, eller tag en tur til Morecambe-kysten, alt sammen på TSW's hidtil længste rute i Storbritannien.
Oplev rollerne hos British Rail-personalet mellem byerne Carlisle og Preston i en kompleks 1986/87-køreplan. Lær den indviklede og kraftfulde BR Class 87/0. Kontrol af tapskifterteknologien er afgørende, når man drøner op ad den berømte stejle stigning Shap på en række ruter. Fra nonstop InterCity-ture til de langsommere ruter på tværs af regionen til Lancaster, Oxenholme og Penrith. Transporter passagerer i ægte BR-komfort med både den ærværdige Mk2a og de nye Mk3a-vogne.
Med både 87'eren og den altid alsidige Class 47. Skift mellem passagertjenester, og vent på din tur i passerende fragttog. Gør dig klar til en rejse til stranden med pendultrafik langs Morecambe-ruten, og kør det imponerende klassiske dieseltog Class 101 DMU. Læg masternøglen på hylden for at sende tog sikkert afsted og tjekke billetter i konduktørtilstand.