Train Sim World 6: West Coast Main Line: Preston - Carlisle
Hayati nostalgia era 1980-an dan alami West Coast Main Line: Preston - Carlisle yang menakjubkan dan mengasyikkan daripada Just Trains dalam Train Sim World 5. Pandu lokomotif elektrik AC ikonik Kelas 87/0 dan jalankan tugas penumpang InterCity di laluan UK terpanjang dalam TSW setakat ini!
Alami peranan kakitangan British Rail antara bandar Carlisle dan Preston dalam jadual masa kompleks tahun 1986/87. Kuasai selok-belok lokomotif berkuasa BR Kelas 87/0. Mengawal teknologi penukar tahap amat penting untuk memecut di cerun curam terkenal Shap Summit dalam pelbagai perkhidmatan. Daripada perjalanan tanpa henti InterCity hinggalah ke perjalanan rentas negara yang lebih perlahan yang berhenti di Lancaster, Oxenholme dan Penrith. Bawa penumpang dengan keselesaan sebenar BR menggunakan gerabak Mk2a klasik dan Mk3a baharu!
Dengan gabungan lokomotif 87 dan Kelas 47 yang serba boleh; bertukar antara perkhidmatan penumpang dan menunggu giliran di laluan lencongan semasa menjalankan perkhidmatan kargo. Bersiap sedia untuk perjalanan ke tepi laut dengan perkhidmatan ulang-alik di laluan Morecambe, memandu tren diesel klasik yang telah dipertingkatkan, DMU Kelas 101. Letakkan kunci induk sepenuhnya untuk menghantar tren dengan selamat dan memeriksa tiket melalui Mod Konduktor.