Train Sim World 6: West Coast Main Line: Preston - Carlisle
Just Trains sunar: Train Sim World 5'te 1980'lerin nostaljik havasını tat ve ünlü West Coast Main Line'ın en gözalıcı bölümünde mekik doku. Preston'dan Carlisle'a uzanan çarpıcı ve sürükleyici 144+ km'lik güzergâh klasik İngiliz AC elektrikli treni ile seni bekliyor. TSW'nin bugüne kadarki en uzun Birleşik Krallık rotasında InterCity (şehirlerarası) yolcu ve yük taşımacılığı seferlerine çık veya Morecambe sahil şeridini gez!
Karmaşık bir 1986/87 zaman çizelgesinin ortasında, Carlisle ve Preston şehirleri arasında British Rail personeli olarak çalış. Güçlü BR Class 87/0'ın inceliklerini öğren. Shap zirvesinin meşhur dik eğimi karşısında çeşitli seferleri zamanında tamamlayabilmek için son derece önemli olan kademe değiştirici teknolojisini kontrol et. Kesintisiz InterCity seferlerinde ve Lancaster, Oxenholme ve Penrith'e hizmet veren daha yavaş kırsal bölge seferlerinde görev al. Hem yaşlı ama saygıdeğer Mk2a hem de yeni Mk3a yolcu vagonlarıyla gerçek BR konforunda yolcu taşı!
Hem 87 hem de her daim çok yönlü Class 47 ile yolcu seferleri düzenleyebilir ve yük taşımacılığı geçiş döngülerinde sıranı bekleyebilirsin. Geliştirilmiş klasik dizel motorlu Class 101 DMU'yu kullanarak Morecambe yan hattı boyunca düzenlenen seferlerle deniz kenarına doğru bir yolculuğa hazırlan. Kondüktör Modu (Conductor Mode) ile trenleri güvenli bir şekilde sevk etmek ve biletleri kontrol etmek için sürücü kabininden ayrıl.