Prøv en ny udfordring med dampdrevne tog i Train Sim World 3, kør gennem Cornwalls landskab med regulatoren på fuld styrke, sus gennem skoven, og kør til endestationen i Penzance i Rivet Games' West Cornwall Steam Railtour-tilføjelse!