Podejmij nowe, parowozowe wyzwanie w Train Sim World 3, przemierzaj kornwalijskie krajobrazy z podkręconym regulatorem, ścigaj się przez lasy i dojedź do końca linii, na stację Penzance w dodatku Rivet Games West Cornwall Steam Railtour!