Kom ud på skinnerne i Birmingham igen, og prøv kræfter med et dieseltog på Lickey Incline. Fra Rivet Games suser deres klasse 170 til Midlands for at tilbyde ekstra Cross-City Line-tog i ikke én, men to forskellige bemalinger: WMR og XC!
Kom ud på skinnerne i Birmingham igen, og prøv kræfter med et dieseltog på Lickey Incline. Fra Rivet Games suser deres klasse 170 til Midlands for at tilbyde ekstra Cross-City Line-tog i ikke én, men to forskellige bemalinger: West Midlands Railway og CrossCountry!
Klasse 170 har været en genkendelig del af Storbritanniens regionale og langdistancetjenester i 25 år og er fortsat en vigtig del for forbindelsen mellem byer, der ikke har fuldt elektrificerede jernbanelinjer. På tværs af flere varianter og flådeomrokeringer har de haft mange roller og farveskemaer i løbet af de sidste par årtier.
Den ikoniske turbo, der oprindeligt var en del af Rivet Games' Fife Circle Line som ScotRail klasse 170/4, spiller nu en ny rolle, der supplerer og forbedrer Cross-City Line. Klasse 170 omfatter både underklasserne 170/5 og 170/6 med små ændringer såsom originale forlygter, opdaterede førerhuse og interiører, og præsenteres nu i West Midlands Railway-bemaling samt den omfattende CrossCountry-bemaling!
Stig om bord i førerhuset på Klasse 170 i Train Sim World, og få nye Cross-City-udfordringer. Kør både WMR- og XC-tjenester mellem Birmingham New Street og Bromsgrove, der kun stopper ved University og overhaler klasse 323-trafikken. Kør tålmodigt op ad den berømte Lickey Incline – det er noget af en bedrift med et diesellokomotiv! Lagene gør ruten lige så travl, som Englands næststørste by burde være, og XC-bemalingen er perfekt til at køre rundt i Storbritannien!