Birmingham raylarına geri dönerek dizel çekiş gücüyle Lickey Incline'ı tırman. Rivet Games'in Class 170'i, bir değil iki farklı kaplamasıyla (WMR ve XC) ilave Cross-City Line hizmetleri için Midlands'e geliyor!
Birmingham raylarına geri dönerek dizel çekiş gücüyle Lickey Incline'ı tırman. Rivet Games'in Class 170'i, bir değil, iki farklı kaplamasıyla (West Midlands Railway ve CrossCountry) ilave Cross-City Line hizmetleri için Midlands'e geliyor!
Class 170, son 25 yıldır Birleşik Krallık'taki bölgesel ve uzun mesafeli hizmetlerin tanınır yüzlerinden olmuştur ve tamamen elektrikli demiryollarına sahip olmayan kasaba ve şehirleri birbirine bağlama sürecinde önemli bir rol oynamaya devam etmektedir. Birçok çeşidi ve filo değişiklikleriyle birlikte 20 yıldan fazla süredir birçok farklı role ve renk şemasına bürünmüştür.
Başlangıçta ScotRail Class 170/4 olarak Rivet Games'in Fife Circle Line'ının bir parçası olan bu ikonik turbo artık yeni bir role bürünerek Cross-City Line'ı tamamlıyor ve geliştiriyor. Class 170, aslına uygun farlar, güncellenmiş vagon ve iç mekânlar gibi detay değişikliklerine sahip 170/5 ve 170/6 alt sınıflarını da içeren West Midlands Railway kaplaması ve geniş kapsamlı CrossCountry kaplamasıyla birlikte sunuluyor!
Train Sim World'de Class 170'in kabinine binerek yeni Cross-City mücadelelerinin üstesinden gel. WMR ve XC hizmetlerini işleterek Birmingham New St ve Bromsgrove arasında sadece University durağında durakla ve Class 323 trafiğini arkanda bırak. Ünlü Lickey Incline'ı sabırla tırman. Dizel gücüyle çalışan araçlar için bu hiç de kolay sayılmaz! Katmanlar, rotayı İngiltere'nin en büyük ikinci şehrinde olması gereken yoğunlukta hissettiriyor ve XC kaplaması Birleşik Krallık'ta dolaşmak için biçilmiş kaftan!