Rolling hills, golden meadows and seaside views await along Britain’s longest standard gauge preserved line; the West Somerset Railway. Now fully remastered as part of a free update, operate heritage galas with classic British traction and take in the all-new and volumetric Somerset skies, enhanced foliage and more in Train Sim World 4!