Bølgende bakker, gyldne enge og havudsigt venter langs Storbritanniens længste normalsporede veteranjernbane; West Somerset Railway. Nu kan du, fuldt remasteret som en del af en gratis opdatering, køre veteran-gallaer med klassiske britiske tog og nyde den helt nye og volumetriske himmel over Somerset, forbedret løv og meget mere i Train Sim World 4!