Bukit bergelora, padang keemasan dan pemandangan tepi laut menanti di sepanjang laluan tolok standard terpanjang Britain yang dipelihara, West Somerset Railway. Kini ditingkatkan sepenuhnya melalui kemas kini percuma, kendalikan gala warisan dengan lokomotif klasik British dan nikmati langit Somerset yang baharu dan volumetrik, dedaunan yang dipertingkatkan, serta banyak lagi dalam Train Sim World 4!