Find din vej i Train Sim World 7! Tag på en ny rejse, mens du udforsker 3 ikoniske ruter ombord på en række lokomotiver, der er nemme at lære, men svære at mestre!
Skab bølger med endnu mere EMU-variation, mens du bevæger dig hen over skinnerne i NORTHERN BR CLASS 333.
Sno dig gennem Bayerns lave bjergtoppe på spændende langdistance- og regionalruter med BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG i DB BR 440 og meget mere.
Sæt farten op på de tyske højhastighedsbaner med stil i den ultramoderne og populære DB BR 412 ICE 4!
Alle ombord mod Solskinsstaten! Sus af sted på skinnerne i Miami, Fort Lauderdale og flere andre steder for første gang med FLORIDA TRI-RAIL, der indeholder BL36PH & CSX og mere.
Geep-tjeneste venter, når du sætter ekstra materiel i arbejde på Miamis jernbaner med TRI-RAIL GP49H-3.