Znajdź drogę w Train Sim World 7! Wyrusz w niezapomnianą podróż po 3 kultowych torach i miastach na pokładzie szeregu łatwych do opanowania, lecz stanowiących nadal niezłe wyzwanie nowoczesnych lokomotyw!
Odkryj malownicze wzgórza Yorkshire w ramach sieci AIREDALE I WHARFEDALE, na której trasach jeżdżą pociągi Northern BR Class 331 i nie tylko.
Pochwal się dodatkowymi wariantami EZT, przemierzając tory w składzie pociągu NORTHERN BR CLASS 333.
Podziwiaj niezbyt strzeliste szczyty Bawarii, korzystając z ekscytujących połączeń dalekobieżnych i regionalnych linii BAHNSTRECKE NÜRNBERG – WÜRZBURG, obsługiwanych przez pociągi DB BR 440 i inne.
Przyspieszaj stylowo na niemieckich torach dzięki ultranowoczesnym i uwielbianym przez fanów pociągom DB BR 412 ICE 4!
Wszyscy na pokład, kierunek: Słoneczny Stan! Po raz pierwszy odkryj tory Miami, Fort Lauderdale i nie tylko z pociągami FLORIDA FRI-RAIL, takimi jak BL36PH & CSX i nie tylko.
Pracuj na „geepach” w ramach testów dodatkowego sprzętu na torach Miami – oto TRI-RAIL GP49H-3.