Train Sim World 7 ile Rotanı Kendin Belirle! Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor lokomotiflerden oluşan geniş bir filoyla ikonik 3 rotayı keşfedeceğin yepyeni bir yolculuğa çık!
Northern BR Class 331 ve daha fazlasının yer aldığı AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK ile Yorkshire'ın şirin tepelerine doğru yola çık.
NORTHERN BR CLASS 333'ün makinist koltuğuna geç ve EMU deneyimine yepyeni bir soluk getir.
DB BR 440 ve daha fazlasıyla BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG'da uzun mesafeli ve bölgesel seferlere çık, Bavyera'nın alçak tepeleri arasında ilerle.
Son teknoloji ürünü ve hayranların favorisi DB BR 412 ICE 4 ile yüksek hızlı Alman demir yollarında unutulmaz bir yolculuğa çık!
Sunshine State'e Yolculuk Başlasın! BL36PH, CSX ve daha fazlasının yer aldığı FLORIDA TRI-RAIL ile ilk kez Miami, Fort Lauderdale ve çevresindeki demir yollarını keşfet.
TRI-RAIL GP49H-3 ile ilave ekipmanları kullanarak Miami'de Geep Görevlerine çık.