Oplev det bedste, Train Sim World har at byde på, med denne imponerende samling, der indeholder de 3 nye ruter fra Train Sim World 7, de tilhørende Deluxe Edition-lokomotivtilføjelser samt alt indholdet fra Train Sim World 6: Deluxe Edition!