Cari Jalan Anda dalam Train Sim World 7: Ultimate Edition! Mulakan perjalanan unggul merentasi landasan dan bandar ikonik dengan menaiki pelbagai lokomotif berimej moden!
Temui pengalaman terbaik yang ditawarkan oleh Train Sim World dengan koleksi hebat ini, yang menampilkan 3 laluan baharu daripada Train Sim World 7, setiap satunya lengkap dengan tambahan lokomotif Deluxe Edition, serta nikmati semua kandungan daripada Train Sim World 6: Deluxe Edition!