Train Sim World 7'nin 3 yeni rotasını, bu rotalara özel Deluxe Edition lokomotif eklentilerini ve Train Sim World 6: Deluxe Edition'daki tüm içerikleri bir araya getiren bu dopdolu koleksiyonla Train Sim World'ün sunduğu en iyi deneyimi keşfet!