Udaj się na północ Anglii i przemierzaj malownicze wzgórza Yorkshire w ramach sieci AIREDALE I WHARFEDALE, na której trasach jeżdżą pociągi Northern BR Class 331 i LNER Azuma.
Podziwiaj niezbyt strzeliste szczyty Bawarii, korzystając z ekscytujących połączeń dalekobieżnych i regionalnych linii BAHNSTRECKE NÜRNBERG – WÜRZBURG, obsługiwanych przez pociągi DB BR 440 i inne.