Northern BR Class 331 ve LNER Azuma'nın yer aldığı AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK ile İngiltere'nin kuzeyine doğru yola çık ve Yorkshire'ın şirin tepelerinden geç.
DB BR 440 ve daha fazlasıyla BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG'da uzun mesafeli ve bölgesel seferlere çık, Bavyera'nın alçak tepeleri arasında ilerle.
Sunshine State'e Yolculuk Başlasın! BL36PH, CSX ve daha fazlasının yer aldığı FLORIDA TRI-RAIL ile ilk kez Miami, Fort Lauderdale ve çevresindeki demir yollarını keşfet.