Editor's Bulletin Bundle Android
Od twórców oryginalnej kampanii Train Valley 2: 30 nowych, różnorodnych poziomów. Poznawaj je, buduj linie kolejowe i realizuj pilne dostawy.
Biuletyn redaktora przedstawia nowinki z konkurencyjnej branży wymagającej posyłania szybkich pociągów z kosztownym ładunkiem przez nieprzewidywalne, zdradzieckie i dziwnie znajome krajobrazy. Znajdź drogę przez 30 dolin, zatriumfuj nad terenem, rozwiązuj budowlane łamigłówki, dodawaj nowe lokomotywy do swojej floty i wygraj wyścig z czasem, aby zdobyć 5 gwiazdek.