Myths And Rails Bundle Android
Precyzyjnie rozplanowana sieć kolejowa zawsze ułatwi ci działanie bez względu na to, jak dziwaczną będziesz mieć misję. Jeśli zadania będziesz brać ciu-ciurkiem, to przygotuj się na zupełnie nową kampanię z 20 poziomami rozmieszczonymi w cudownym świecie legend, mitów, bajek i subiektywnej rzeczywistości.