Myths And Rails Bundle Android
Myths And Rails ile demiryolu taşımacılık şirketinin gündelik programının en tuhaf ve komik tarafları serbest kalıyor. Galaksilerarası ticaret anlaşmaları, alternatif zamanlar, unutulmuş gömüler, uçan arabalar... Vakitli teslimatlar başarının anahtarıdır.
Yeni işin ne kadar garip olursa olsun, incelikle düzenlenmiş bir demiryolu ağı, ulaşımı her zaman akıcılaştırır. Çufçuflamaya hazırsan; efsaneler, mitler, kurgular ve öznel gerçekliğin olağanüstü dünyasını açığa çıkaran 20 bölümlük yepyeni hikâye modu seni bekliyor.