Ruby Bundle Android
Our railway network is growing fast, and we are close to reaching 2000 community-made levels. We have picked some of the most played weekly and monthly featured levels, balanced and polished them, and created a series of packs called "Train Valley 2 GEMs". We are happy to present the first pack in the series – Train Valley 2: Ruby.